mawi blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 9.2003

Rano troche posprzątałam,teraz siedze przy kompie i czekam aż ktoś zauwarzy że jestem obecna.
Ciekawe czy Marcin mi przyśle sms-a albo chociarz Hubert. Ciekawe czy wogule ktos mnie pamięta, podobno trudno zapomnieć. Fajnie że ktoś to czyta i sora że tak nudze.Ide dzis na zawody motorow a jutro morze spotkam się z koleżanką z koloni.Będzie fajny dzień.Hej!!!

Arciu

2 komentarzy

Zaufam tobie ale to wszystko jest takie jakie jest czyli za bardzo skompikowane.

podam coś o sobie:
Martyna Wiśniewska
Warszawa
kocham muze a zwłaszcza hip hop, techno.
Mam poczucie humoru – moja opinia wsród ludzi.
Ja żyje inaczej – opinia o sobie.
Kocham życie bo daje fajne chwile.
Kocham śmierć bo tylko ona na mnie czeka.
Wiecie podobno każdy ma swojego sobowtura, ale ja mam wrazenie że mój umarł dawno temu.

Ludzie

Brak komentarzy

Hej, sander morze byś była wreszcie na gg. Co tam ludzie ?

Hej wszystkim

Brak komentarzy

Bende tworzyć tu bloga ale niezbyt umiem wiec prosze o pomoc gg”3576759″

null


  • RSS